سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نظارت اعضای هیات رئیسه دانشگاه بر خدمات رسانی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید

.

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در
بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید، بر نحوه خدمات رسانی در این مرکز
درمانی، نظارت کردند.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همراه هیاتی از معاونان و مدیران
دانشگاه، با هدف نظارت بر خدمات رسانی در مجموعه زیر پوشش دانشگاه، ابتدا در
شهرستان خرم بید حضور یافت.



نخستین مقصد این سفر نظارتی، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)
خرم بید بود.

 


این بیمارستان 32 تخت خوابی، دارای بخش های اتفاقات،
رادیولوژی، اطفال، جراحی، داخلی،
CCU، اتاق عمل؛ زایشگاه، دیالیز و کولیز، آزمایشگاه، کلینیک دیابت،
داروخانه و سونوگرافی است که با حضور پزشکان متخصص یورولوژی، قلب و عروق، زنان و
زایمان، اعصاب و روان، داخلی، ارتوپد، بیهوشی، چشم، جراح عمومی، چهار پزشک عمومی و
دیگر اعضای تیم درمانی و اداری، به
بیماران و مراجعه ارائه خدمت می شود.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، با حضور در
داروخانه، اورژانس، واحد احیای قلبی ریوی، تریاژ، بستری مردان و زنان، اطفال،
آزمایشگاه، داخلی و جراحی، با بیماران و همراهان آنان گفت و گو کرده و میزان
رضایتمندی آنان از روند ارائه خدمت را بررسی کرد.

 


دکتر بهادر همچنین در دیدار با تیم های پزشکی و درمانی بیمارستان
حضرت ولیعصر(عج) خرم بید، پیرامون مسایلی نظیر روند اعزام بیماران، ضریب اشغال
تخت، حضور پزشکان، نوبت دهی پزشکان، تعداد اعمال جراحی، روند پذیرش، انجام و اعلام
نتایج آزمایش و موجودی دارو، با آنان گفت و گو کرد.



او در این بازدید، ارتقای رضایتمندی بیماران و همراهان از
خدمات را مورد تاکید قرار داد.



حضور در پروژه در حال ساخت پانسیون پزشکان این بیمارستان،
از دیگر برنامه های بازدید دکتر بهادر و هیات همراه، از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)
خرم بید بود.

 


مهندس «صادق کریمی» فرماندار خرم بید، دکتر«عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر
«عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان، دکتر «علیرضا صحراگرد» مشاور رییس دانشگاه و
رییس حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سالار خواجه
پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی
» مشاور و جانشین معاون غذا و دارو در این
بازدید، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8894
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب